Saturday 20 June 2015

Ramadhan-Ku Tiba Lagi

Bismillahirrahmanirrahim =D  
         
                Assalamualaikum , Dah lama admin tak up to date blog ini , nmpknyer dah berdebu pon ade , So hari ni admin nak cerita sedikit tentang apa yang admin rasa apabila memasuki bulan RAMADHAN pada tahun ini 2015 bersamaan 1436 H.

(RAMADHAN) .......... >>>>>>

               So, kalau kita bercakap tentang bulan Ramadhan nih mesti ada kaitan dengan puasa kan ? Admin nak cerita satu perkara iaitu , Admin rasa Admin nak buat sungguh-sungguh RAMADHAN tahun ini . Lagi lagi 1 Ramadhan 1436 H harituh jatuh pada BIRTHDAY admin pulak tuh , 17 Jun 2015 , Lepastu malam  tu admin jadi imam tarawikh lak tuh , Admin sangat bersyukur sangat kehadrat ALLAH !! Bulan Ramadhan kali ini juga adalah bulan Ramadhan yg admin menduduki Peperiksaan besar , moga moga dengan keberkatan bulan Ramadhan Allah memudahkan segala urusan admin , Insya Allah , Aminnn ... =D PT3 tahun ni GEOGRAFI dan SEJARAH time bulan Ramadhan .

~ AZAM ADMIN UNTUK RAMADHAN TAHUN NI ~

1. Solat Tarawikh tidak CICIR 
2. Khatamkan 30 Juz Quran paling kurang SEKALI
3. Banyakkan baca buku sebab nak PEKSA
4. Buat banyak amalan KEBAIKAN
5. Banyakkan buat Latihan untuk LEBIH MAHIR

Admin rasa sampai tu je kot admin up to date blog kali ini , Doakan apa yang admin azamkan untuk Ramadhan kali ini akan kesampaian , InsyaAllah wa Biiznillah Dan doakan admin punya Result PT3 Tahun ni dpt 11A , Aminnnn =D Moga Allah permudahkan admin untuk menuntut ilmu kerana-NYA. Dan juga moga ALLAH permudahkan untuk menjawab peperiksaan BULAN ( JUN) (OGOS) & (OKTOBER) 2015 ni , In sha Allah . That's all from me ^_^ Ramadhan KAREEM , Allahu AKRAM !! Ihya' Ramadhan , Bangkitkan Ramadhan kali ini dengan banyakkan amal ibadat kepada-NYA , In Sha Allah , mari kita bersama -sama koreksi diri untuk jadi yang lebih baik. BYE ~

#Seekmardhatillah
#Ramadhanalmubarak
#PT3_15_11A_InsyaAllah

ASSALAMUALAIKUM , ILALLIQA' =D


No comments:

Post a Comment