Friday 22 February 2013

KPI - Kursus Penghayatan Ibadah

~ Assalamualaikum =) ~

          Pada 15,16 dan 17 Februari saya telah mengikuti satu program yg dinamakan KPI - Kursus Penghayatan Ibadah . Program itu telah berjalan selama 3 hari 2 malam dgn lancar . Saya dapat banyak pengetahuna tentang ibadah ibadah yg x pernah saya lakukan . Contohnya saya di ajar untuk melakukan solat tasbih , solat istikarah , solat perang , solat menghormati waktu dan bnyk lagilah jenis solat dan ibadah yg saya belajar . Masa yang saya korban untuk program KPI ini nampaknya tidak sia-sia . Saya Berasa amat seronok saya harapkan program seperti ini dijalankan lg pada tahun tahun akan dtg . Terima Kasih =) .


Saya sertakan beberapa gambar , =)















Sekian , moga moga ada perubahan selepas program KPI ini ... Amin =)
Ilalliqa'



No comments:

Post a Comment