Wednesday 2 January 2013

SaaT sAAt yg D'nAnti Nanti Kannn


Assalamualaikum , Sekolah Menengah Agama Sains Kuala Pilah =)

                            3 Hari Lagi .... Aku akan ....
  • Mengalami 
  • Merasai 
  • Melangkahi 
dan me me lagi lah , ke ASRAMA dan sekolah Menengah .... Aku harap semua akan berjalan dgn baik
Aku mengambil Aliran TAHFIZ di sekolah tersebut ,

Aku berazam untuk Belajar bersungguh-sungguh .... Ya Allah terangkanlah hatiku ini ,
Untuk menghafaz kata-kata MU , Ya Allah .....

Peliharalah aku daripada segala kejahatan dan hindarilah aku dari kemungkaran MU , Ya Allah ,
Lindungilah aku daripada sebarang masaalah , dan aku memohon kepada MU agar kehidupanku di ASRAMA senang , Ya Allah dan buatkanlah hatiku sentiasa TAKUT kepada MU , Ya Allah ....

Ok , Itu saja yg saye dpt kongsi buat kali ini , Moga kita Ketemu lagi ya ,
Insyaallah ... Jumpa Lagi , Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment